Sorry, comments are closed for this post.

שירות נוטריון לאימות חתימה לפני רכישת נכס בחו"ל

על מנת לרכוש נכס בחו"ל נדרשים מסמכים רשמיים המעידים כי אתם כשירים לרכוש אותו. גם אם בעל הבית כבר נתן את הסכמתו למכור לכם איזושהי דירה, חוקי הנדל"ן והתקנות המשפטיות שונים ושונות בכל מדינה ומדינה. ישנן מדינות שלא חייבים להיות אזרחים בהן בכדי לקנות דירה, כמו איטליה וארה"ב, ישנן מדינות שמתוקף הקנייה שלך אתה יכול לקבל אזרחות על אחזקת נכס (בפורטוגל אחרי 5 שנות אחזקה), וישנן מעט מדינות בהן נדרשת אזרחות בכדי לרכוש נכס, כמו פולין (שלאחרונה מאפשרת לזרים להשיג היתר מיוחד לשם כך). בנוסף לאזרחות, ישנם מסמכים אחרים, הנוגעים לחשבון הבנק ולאישור לקיחת משכנתא, שנדרשים לאימות חתימה על ידי נוטריון מוסמך.

חסכו זמן והיפגשו עם נוטריון במקום עם פקידי השגרירות

שגרירויות של מדינות מערביות מבוקשות בנדל"ן בישראל הן לא מוסדות שקל להתנהל עמן. רוב השגרירויות של מדינות אירופה וכמובן השגרירות האמריקאית – עמוסות מאד, וקביעת תורים עמן דורשת עצבים מברזל מול הביורוקרטיה. גם כאשר משיגים את הפקידוּת המקומית, כמעט אף פעם אין תורים קרובים. מה עושה יזם נדל"ן שזקוק לאימות החתימה כאן ועכשיו בכדי לסגור עסקה? נפגש עם נוטריון ומקבל את האימות על המקום.

התמחות במדינות בהן נדרשים מסמכים מרובים

במדינות מסוימות, השגרירות מפעילה שירות חתימת מסמכים מצומצם הנוגע רק לידועים ולנפוצים שבהם. ואולם, כאשר אתם מבקשים לקנות נכס, ברוב המקרים הם לא יהיו המסמכים היחידים. יידרשו כל מיני מסמכים אזוטריים הנוגעים לאינטראקציה שלכם עם בנקים בארץ ובחו"ל, להלוואות פרטיות שצרכתם ועוד. בשביל מסמכים כאלה אין בדרך כלל פתרון בשגרירות. על כן, הכי יעיל ונכון יהיה להיפגש עם נוטריון וליישם אימות חתימה על כלל המסמכים.

שירות מעמיק וסגירת מסמכים מאומתים באפוסטיל

השירות שתקבלו אצל נוטריון המתמחה באימות חתימה על מסמכים לפני רכישת הנכס יהיה יסודי וממוקד מטרה. המסמכים יינעלו באפוסטיל ובכך יאפשרו לגורמים תחיקתיים מעבר לים ולצד ג' עמו אתם עושים את עסקת הרכישה לקבל את המסמכים המאומתים.

הקפדה על אימות מדויק ומכוון למטרתכם

במשרד נוטריון זה אנשי המקצוע יעברו על המסמכים השטנים המהווים דרישות קדם לרכישת נכסים במדינה המבוקשת ויבצעו אימות מלא של החתימות השונות. בכך, יוגשו לכם מסמכים עם כל האימותים הנדרשים, אשר הגורמים מעבר לים יוכלו לקבלם ולהשתמש בהם ממש כמו שהולכים לשגרירות לעשות את אותה הפעולה. אל תתמהמהו. המתנה לחתור בשגרירות עלולה להפיל לכם את עסקת הנדל"ן הבאה. לכו על בטוח והיפגשו עם נוטריון המתמחה בשירות אימות חתימה לפני רכישת נכסים בחו"ל ובואו מוכנים לעסקה! בדרך זו תוכלו להבטיח לעצמכם חוסר עיכוב והגעה למטרת הרכישה ללא סימני שאלה. זכרו כי תהליכים המתממשים בחו"ל עשויים להשתנות בחקיקה ולהקשות על פועלכם בנדל"ן בעתיד. כשעובדים עם נדל"ן של מדינות זרות יש לפעול מהר וביעילות בכדי להבטיח תוצאות התואמות את מטרתכם.