Sorry, comments are closed for this post.

שירות אימות חתימה במשרד נוטריון לצורך רכישת דירה בחו"ל

אתם עומדים לרכוש נכס בחו"ל? היתרון שלכם הוא שברוב רובם של המקרים לא נדרשת כלל אזרחות. לצד זאת, ישנן דרישות אחרות מקונים זרים הנוגעות למסמכים שעליהם להציג. משקיעים רבים נכנסים למעין כרוניקה של טעויות כבר בשלב זה. הם סבורים כי עליהם לפנות לשגרירות ולהמתין שם חודשים ארוכים עד שיגיע תורם להיפגש פקידיה לצורך כך. גם לאחר תקופה זו, לא כל מסמך מיועד להחתמה בשגרירות. ישנם מסמכי מכירת נכסים שנחשבים אזוטריים מאד ויש למצוא גורם מוסמך אחר שיאמת אותם ויחתום עליהם. הגורם הזה הוא עורך דיון מסוג נוטריון המתמחה ברכישת נדל"ן בחו"ל.

אל תחכו לשגרירות – קבעו עם נוטריון

כשאתם ממתינים לשגרירות אתם גם נדרשים להקדיש זמן רב לעצם תיאום הפגישה וגם לגלות שחלק מהמסמכים הם כלל לא בסמכותה של השגרירות. ברוב השגרירויות, אימות חתימה נעשה רק במסמכים מאד גנריים ולא בכאלה שיש בהם נושאים פרטניים. האחרונים נדרשים ממש ברוב עסקאות הנדל"ן ולכן גם במובן המקצועי הטהור, ולא רק מבחינת יעילות, הכי נכון להיפגש עם נוטריון פרטי ולבצע אצלו אימות חתימה.

שירות על כלל המסמכים הנדרשים

נוטריון המתמחה באימות חתימה לפני רכישת נדל"ן בחו"ל מספק את השירות עבור כלל סוגי המסמכים שדרשו הרשויות. מדובר גם על מסמכי זיהוי וגם על מסמכים הקשורים לחשבון הבנק ולגופים פרטיים שנתנו הלוואות, אם נטלתם אותן מאחד שכזה. השירות כולל סגירה של המסמך באמצעות אפוסטיל, המעידה כי הוא מוכן וזמין להתנהלות בחו"ל מול הגורם שביקש שהוא יהיה מאומת.

התמחות בכלל סוגי עסקאות הנדל"ן

מדובר גם על עסקאות של רכישה וגם על עסקאות בהן כבר רכשתם ואתם עתידים להכניס שוכר מקומי לגור בנכס או לשכור נכס יוקרתי בעצמכם מעבר לים, בבעלות אדם אחר. משרד נוטריון זה מתמחה בכלל עסקאות הנדל"ן, ובמיוחד בארה"ב, שם נחשב תחום זה למורכב במיוחד מבחינת הדרישות התחיקתיות שהמחוקק דורש בתחום זה.

זמינות מהירה לכל אימותי החתימה

בנדל"ן, שלא כמו בתחומים אחרים, התכיפות שבהצגת המסמכים שיאפשרו להתקדם היא מידית. אם אתם לא תהיו מוכנים, יהיה מועמד אחר שכן יהיה מוכן ואתם תפסידו את העסקה. כאן, משרד נוטריון נותן כתף, מבין את גודל השעה, ומקדיש ללקוחות שזהו הייעוד שלהם – כך שהתוצאה תהיה מידית, עם מעט זמן המתנה. בשונה מכך, שירות דומה הניתן בשגרירות ניתן תמיד תחת ביורוקרטיה מסורבלת ועד שמבצעים שם אימות חתימה, אפשר בקלות להפסיד עסקאות חשובות.

משקיעי נדל"ן רבים מרוצים

משקיעי נדל"ן ישראליים שעובדים מול חו"ל מעידים על המקצועיות, הזמינות המהירה והיכולת להתמודד עם כלל סוגי המסמכים שמוצגים במשרד נוטריון זה. אם אתם מתחום הנדל"ן בחו"ל יש לכם למי לפנות. נוטריון המתמחה באימות חתימה של מסמכי עסקאות נדל"ן מעבר לים!