שירותי משאבות מים

המומחים של חברת דודי מערכות ומשאבות מים בע"מ מסבירים: כך תבחרו נכון משאבות מים

בחברת דודי מערכות מים תמצאו תחת קורת גג אחת מגוון שירותים בתחום תשתיות המים והביוב הכוללים ייבוא, שיווק, התקנה ותחזוקה של משאבות מים איכותיות ואמינות לסוגיהן.

משאבות מים תפקידן להעביר ולשאוב שפכים ממקום אחד למשנהו. התאמת משאבת מים תיעשה לפי סוג הנוזל אותו יש לפנות לדוגמא: משאבת ביוב, משאבה למים אפורים, משאבה למים נקיים ועוד. כאן תמצאו מידע רב וחשוב שיעזור לכם לעשות את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם של משאבת מים.

מה כוללות משאבות מים?

ישנן משאבות מים מסוגים שונים אשר כוללות רכיבים המסייעים בתפקודן. למשל ניתן למצוא משאבת מים עם מצוף, משאבות הכוללות רכיב ניקוזי, משאבות הכוללות חיישן, משאבות להן יש מערכת בקרה מובנית ועוד. הצוותים המקצועיים של חברת דודי מערכות מים יתאימו לכם את המשאבה הרצויה על פי הצורך ותנאי השטח הקיימים.

איפה דודי מערכות ומשאבות מים נכנסת לתמונה?

לאורך שנים ארוכות הצוותים המקצועיים שלנו נותנים מענה לכל בעיה תפקודית במערכות המים השונות.

הם מנוסים באבחון תקלות ומתן פתרונות מגוונים לשלל מצבים לרבות התקנת משאבות מים לחקלאות, לתעשייה, לבתי עסק ובתי מגורים.

איך זה עובד בעצם?

משאבות מים מאפשרות שינוע מי קולחין או מי שופכין, שמנים או חומרים כימיים בהתאם לדרוש. משאבות מים טבולות המותקנות בבור או בפלסטיק אמונות על ניקוז הנוזלים לעבר מערכת המים המקומית. משאבות אלה בעיקר נותנות מענה נכון במקרים של זרימת מי ביוב כאשר מכלי אגירת המים ממוקמים נמוך יותר מהגובה של מערכת הביוב העירונית. משאבות חצי טבולות נפוצות בשימושים תעשייתיים ומתאימות לכל סוגי הנוזלים ולא רק למים.

שאלות נפוצות על משאבות מים

מתי חשוב לבדוק משאבות מים או לתקן אותן?

הסימן הראשון שמעיד כי קיימת בעיה בתפקוד משאבת המים הינו הצפה המעידה על פגם במהלך עבודת השאיבה. חשוב להזמין אנשי מקצוע שיטפלו בתקלה ולבדוק את המשאבות מדי פעם, ולבצע פעולות תחזוקה שישמרו על תפקודן.

האם בטיחותי להשתמש במשאבת מים?

המנוע של משאבת המים הטבולה הינו טבול במים אך אטום, וכן גם הכבל המחבר בין המשאבה לחשמל לכן השימוש בה הוא בטוח לחלוטין.

מהן סוגי משאבות מים הקיימות?

ישנה משאבת מים חצי טבולה המיועדת לשאיבה של נוזלים ממאגר מים הממוקם נמוך יותר ממפלס המשאבה והמנוע שלה ממוקם מחוץ למכיל ורק גוף המשאבה נמצא בנוזל, וישנה משאבה טבולה קטנה המיועדת לנקז כמות קטנה של נוזלים כמו במקרים של בריכות נוי, מזרקות וכד'.

איזו משאבת מים תתאים לצורך שלי?

התאמת סוג המשאבה הינו בהתאם למצב הנתון ולפי הצורך לכן רק צוותים מקצועיים יוכלו לאבחן את השטח ולהתאים לכם את המשאבה הרצויה שתבצע את פעולתה באופן אופטימאלי ומדויק לצרכים שלכם.

זמינות מסביב לשעון, אחריות ואמינות בחברת דודי מערכות מים

רכישת משאבות מים בחברת דודי מערכות מים או לחילופין תיקונן ואחזקתן מקנים לכם ראש שקט מדאגות באשר לתפקודה בשנים הקרובות. אנו ערוכים לתת לכם מענה בכל שעות היממה במקצועיות ואמינות תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות.