Sorry, comments are closed for this post.

נוטריון לחוזי נדל"ן בחו"ל בעסקאות רכישה

הנדל"ן, בשונה מתחומים אחרים העוסקים ברישום ופיקוח אזרחי, נחשב לתחום מסחרי פתוח ברוב מדינות העולם. גם מדינות בהן הוצאת אזרחות נחשבת אקט קשה ורווי מסמכים, כמו ארה"ב, מתירות לאזרחים זרים לרכוש נדל"ן בשטחן. במצב זה, המרוויח הגדול הוא הקונה הישראלי: תושב המדינה היקרה בעולם במחירי הנכסים רוכש דירות שבישראל לא חלם שידו תהיה משגת. מי שאמור לחשוש מהעסקה הוא המוכר, משום שמדובר בדרך כלל באזרח מקומי של אותה מדינה. במקום למכור את הבית או את המבנה לאזרח אחר, אשר יש עליו פיקוח של הרשויות והבנקים המקומיים, הוא מוכר אותו לכם. מבחינתו, אתם גורמים עלומים ולכן לא ניתן להבטיח לו שתשלמו ושבכלל יש לכם את היכולות לעשות כן. בדיוק לשם כך, יש לספק לו מסמכים עליהם עובר נוטריון ואותם הוא מאשר באפוסטיל.

אישור זה מוכיח כי המסמך קביל לשימוש במדינת היעד והוא מהווה גושפנקא עבור המוכר שהיא ברמה של פיקוח על אזרח אחר שהיה יכול לקנות את הנכס.

מסמכים הנדרשים למשלוח עבור מוכר הנדל"ן בחו"ל

את המסמכים הבאים יש להציג בכל עסקת נדל"ן כמעט בכל מדינה בעולם למוכר הנכס העתידי שלכם: אישור ניהול חשבון בנק, אישור שיש לכם את הכספים הנדרשים לביצוע התשלום, אישור לקיחת הלוואה, במידה והנדל"ן נקנה בהלוואה, ואם קרן או חברה פרטית אמונה על ההלוואה שלכם, אז נדרש גם אישור מהן למתן ההלוואה.

האישורים הללו צריכים להיות מתורגמים לאנגלית או לשפת ביעד. התרגום צריך להיות מאושר בידי נוטריון מוסמך או בא כוחו במשרד.

יישום תרגום ואישור המסמכים במשרד נוטריון

המסמכים שנשלחים למשרדו של נוטריון יכולים לעבור תרגום שם. מנגד, אתם יכולים לתרגם את המסמך במשרד אחר, או בכל מקום שעניינו הוא תרגום ולשלוח אל משרדו של נוטריון לאישור בלבד.

בתום עבודתו של נוטריון על המסמכים שתגישו הוא ינעל אותם עם אפוסטיל ובכך הוא יאפשר לכם להציג אותם למוכר שלכם בחו"ל ולספק לו את הבטוחה שחיפש.

התמחות באישורים עבור כל סוגי עסקאות הנדל"ן

משרד נוטריון זה עובד עם יזמים זוטרים המבקשים לרכוש דירת יחיד או בית מגורים, לצד יזמים גדולים המחפשים לרכוש נדל"ן עסקי בארה"ב במסגרת ויזת העסקים E1, כמו חנויות ואזורים תעשייתיים. משרד נוטריון זה בקיא בכל סוגי העסקאות הנדרשים ומכיר היטב את צרכי המוכרים עמם תעבדו. מומלץ להיוועץ עמו על מנת שיסייע לכם להכין את המסמכים הנדרשים לקראת רכישתכם. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם עסקאות מוצלחות ללא עיכובים. במקרה של מתחרים שמוצבים מולכם, כשאתם עומדים למכרז על רכישת הנדל"ן, חוסר עיכוב הוא אלמנט חשוב ביותר. משרדו של נוטריון זמין עבורכם לכל התייעצות לקראת עסקאות נדל"ן על מנת להבטיח תזמון מושלם עבורכם, עם המסמכים מוצגים באופן אופטימאלי לאיש הקשר שלכם בחו"ל.