Sorry, comments are closed for this post.

איפה ניתן להשיג התקנת גז לבית

בונים? משפצים? מחפשים אחר מתקיני גז מוסמכים למטרות התקנה וחיבור של מערכת הגז? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב ומקצועי אודות התקנת גז לבית.

התקנת גז לבית הינה פעולה מקצועית המיועדת למטרות הכנת תשתית למערכת הגז, חיבור הדירה/הבית לאותה מערכת ואספקה שוטפת של בלוני גז. פעולה מקצועית זו חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמכים המחזיקים בתעודת רישוי והסמכה, ובמידת הצורך היא משלבת בתוכה גם הנדסאים המתמחים בתכנון מערכת גז פחמימוני מעובה (גפ"מ) המיועד לצרכי אספקת גז בישול לבית.

עד לפני מספר שנים, שוק הגז בישראל נמצא בשליטתן של ארבעת חברות הגז הגדולות בישראל, אך הרפורמה בתחום הגז הובילה לפתיחת השוק לתחרות, וכיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של חברות המספקות מגוון רחב של שירותים בתחום הגז, לרבות, הכנת תשתיות גז, חיבור והתקנה של גז לבית, אספקת בלוני גז ברמה השוטפת ועוד.

גז לבית- הרבה יותר שימושים בסביבת המגורים המודרנית

כיום, באמצעות תכנון מיטבי וייעודי של מערכות הגז לבית, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שימושים בגז בסביבת המגורים, החל מאספקת גז ביתי לבישול, דרך מערכות חימום בגז לחימום מיידי של המים הזורמים ועד למערכות ומוצרי גז שונים המיועדים למטרות חימום והסקת הדירה.

הזמנת טכנאי גז –מה חשוב לדעת?

במידה וגם אתם נדרשים לבצע תכנון או חיבור של מערכת גז לבית, אנו ממליצים לכם לשכור לצורך כך את שירותיו של טכנאי גז מוסמך המציג בפניכם את תעודת הרישוי וההסמכה אותה הוא מחויב להחזיק ברשותו על פי חוק. בכל אותם מקרים בהם אתם בונים או משפצים את ביתכם, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיו של טכנאי הגז עוד טרם הנחת תשתיות הריצוף בשטח הדירה, וזאת לצורכי תכנון מיטבי של צנרת הגז החדשה בביתכם בהתאם לתקן.

טכנאי הגז המוסמך המלווה אתכם לאורך תקופת השיפוץ או הבנייה, יוכל לייעץ לכם גם בכל הנוגע להתקנת מערכות חימום מים בגז, מערכות הסקה בגז ואף לייעץ לכם בכל הנוגע למיקומם הנכון והתקני של נקודות הגז בשטח הדירה.

זכרו: גם במקרים של מעבר או כניסה לדירה עם תשתית גז קיימת, מומלץ לזמן את טכנאי הגז לצורך בדיקת תקינות המערכת.

טכנאי גז לצורך התקנת גז לבית תוכלו לאתר באמצעות רשת האינטרנט או באמצעות פנייה יזומה מצידכם לכל אחת מאותן חברות העוסקות כיום באספקת גז שוטפת לתשתיות ביתיות.