מבנים בהתאמה אישית

מבנים בהתאמה אישית

מבנים בהתאמה אישית ניידים או צמודי קרקע

מבנע טק – מבנים ניידים איכותיים בהתאמה אישית

מבנים יבילים הינם מבנים ניידים המיועדים לשימושים שונים זמניים או קבועים, החל ממבנים המיועדים למגורים דרך משרדי מכירות ניידים או בתי כנסת ועד לצימרים או יחידות דיור.

בניית מבנים יבילים מתבצעת בטכניקת בנייה קלה, הנחשבת לבנייה מהירה, ידידותית לסביבה, אשר נותנת מענה מלא על צרכי הלקוחות.

למבנים יבילים יתרונות רבים, ראשית כל הם נחשבים לבטוחים יותר מאשר מבנים רגילים, יתרון זה בא לידי ביטוי בכך שהסיכוי לפריצת שריפה במקום הוא נמוך יותר כמו גם התפתחות עובש וגורמים מזהמים נוספים. מבנים יבילים עשויים מחומרים בעלי תכונות בידוד טובות, אשר מגנים ומבודדים בצורה הטובה ביותר מפני קור וחום ופגעי טבע שונים.

חברת "מבנע טק" מתמחה בבניית מבנים יבילים או צמודי קרקע בכל סדר גודל הנותנים מענה מלא על צרכי הלקוח. ב"מבנע טק" לא מתחילים במלאכת התכנון האדריכלי ובניית המבנה, לפני שעוברים תהליך משותף עם הלקוח במסגרתו מוגדרים צרכיו עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר.

מבנים המובלים לשטח הלקוח

קיימים סוגים רבים של דגמי מבנים יבילים, אשר כל אחד מהם עונה על מטרות ייעודיות שונות.
מבנים יבילים נבנים בשטח של היצרן, תחת תקנות בנייה מחמירות. המבנה מועבר לשטח הרצוי באמצעות משאית או מנוף.

חברת "מבנע טק" מתמחה בבניית מבנים יבילים מכל סוג, את המבנים היא בונה בשטח שלה ולאחר סיום העבודה – לשביעות רצון הלקוח, היא מעבירה את המבנה למקום הרצוי. החברה מקפידה לשתף את הלקוח בכל הליך התכנון והבנייה של המבנים עד לקבלת התוצר הסופי.

גמישות, יצירתיות ואיכות

מבנים יבילים מאפשרים גמישות רבה, יצירתיות בבנייה ומתן מענה מלא על צרכי לקוח. הטכנולוגיה אשר התפתחה בשנים האחרונות מאפשרת להוסיף למבנים מגוון רחב של אלמנטים ייחודיים.
כך ובמידה ואתם תרים אחר חברה אשר תבנה עבורכם מבנה יביל כלשהו, הגעתם לכתובת הנכונה.
אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם חברת "מבנע טק", להתייעץ עם הצוות המקצועי של החברה, אשר כולל צוות אדריכלים מתכננים ומהנדסים אשר יסייע לכם בסבלנות רבה להגיע לפתרון אשר נותן מענה מלא ואיכותי על כל הצרכים שלכם להתייעץ עמנו למציאת הפתרון ההולם אשר נותן מענה מלא ואיכותי לכל הצרכים שלכם.

אתם מוזמנים אל משרדינו ומגרש התצוגה שלנו באיזור התעשיה החדש פולג בנתניה להתרשם מן הדגמים השונים, להתייעץ לגבי המפרט ולהיפגש עם האדריכלים על מנת לתכנן את המבנה שלכם.