טלמיטינג

לאילו עסקים מתאים שירות טלמיטינג?

לא קל למצוא לקוחות חדשים. או שכן: עם שירות טלמיטינג איכותי, כל עסק יכול להתרחב ולשגשג. מה כולל השירות ולאילו עסקים הוא עשוי להיות מועיל במיוחד? מוזמנים לגלות, ולהבין אם זוהי האופציה הנכונה גם עבורכם

 

עבור עסקים רבים, בשלל תחומים, אחד האתגרים העיקריים הוא השיווק. הסיבות לכך מגוונות: מחסור בכוח אדם, היעדר טכנולוגיות מתאימות וגם חוסר ניסיון. לכל אלה יש פתרון יעיל להפליא, והוא טלמיטינג.

מהות השירות: תיאום פגישות מכירה. נציגי החברה שמספקת את השירות יוצרים קשר עם לקוחות פוטנציאליים, מרככים התנגדויות, ומניעים את המתעניינים לפעולה הרצויה, פגישה. על-פי מחקרים רבים, פגישות שמתקיימות אחרי שיחת טלפון מקצועית מניבות מכירות בשיעורים גבוהים מאוד. בהתאם יחס העלות-תועלת של הטלמיטינג משתלם עבור רוב העסקים, ובפרט הסוגים הבאים:

עסקים חדשים

עסק שרק החל לפעול נתקל במלכוד כפול: העסק עשוי להציע שירותים ומוצרים מעולים במחירים אטרקטיביים, אבל הוא לא מוכר בקרב קהל היעד. מאחר שעדיין אין מספיק לקוחות, אין מי שימליץ ויפיץ את הידיעה שמדובר בעסק מוצלח, ולכן גם קשה מאוד להגיע למספיק לקוחות. זהו המלכוד הראשון. המלכוד השני הוא שנדרשת השקעה בשיווק, אבל אין עדיין מספיק הכנסות לגיוס צוות טלפוני, הכשרתו ותשלום משכורות שוטפות.

שירות טלמיטינג מאפשר לעסק חדש להישען על חברה ותיקה, כזו שיש לה ניסיון מוכח בהבאת לקוחות חדשים. ההשקעה הנקודתית מוכיחה את עצמה, ומייצרת בסיס איתן להצלחה בהמשך הדרך.

עסקים שמציעים שירותים / מוצרים חדשים

כשעסק נכנס לתחום חדש, נדרשת אסטרטגיית שיווק מדויקת. הצורך הזה קיים גם כשעסק מציע שירות או מוצר חדש בתחום הפעילות הנוכחי. בשני המקרים כדאי לכלול שירות טלמיטינג באסטרטגיה. שירות מקצועי חוסך זמן עבודה יקר בעסק, מבטיח שיווק יעיל ומסודר כולל ניהול יומן פגישות, ומצליח לעורר עניין רב סביב המוצרים או השירותים החדשים.

בהקשר זה חשוב לזכור שנציגי ונציגות טלמיטינג עובדים עם תסריט שיחה שנבנה בקפידה. התסריט כולל תשובות מדויקות לשאלות צפויות, וכן כלים לנטרול התנגדויות. בזכות העבודה הנכונה ניתן לשווק גם מוצרים ושירותים לא מוכרים, ובהצלחה רבה.

עסקים שמציעים מוצרים / שירותים מורכבים או ייחודיים

קטגוריה נוספת של עסקים שיוכלו להגדיל במידה ניכרת את הרווח שלהם היא אלה המציעים שירותים ומוצרים מורכבים. עבורם, השיווק הוא אתגר של ממש. חברת טלמיטינג מיומנת יודעת לאפיין את הפרויקט, לפלח את קהל היעד, לבנות כאמור תסריט שיחה, וגם לערוך סימולציות שמכינות את נציגי השירות למשימה באופן מושלם.

בנוסף, השיחות ללקוחות הפוטנציאליים עוברות בקרה שוטפת. ניתוח הממצאים מאפשר להשביח את הטלמיטינג תוך כדי תנועה, ולשפר עוד יותר את התוצאות.

טלמיטינג – תועלת ארוכת טווח

ניתן להעריך מראש את התועלת שבשירות טלמיטינג, על בסיס אומדן מספר הפגישות, אחוז המכירות הצפוי בפגישות והרווח הצפוי מכל עסקה שתיסגר. חשוב לזכור שהתועלת היא לא "רק" מידית", אלא גם לטווח ארוך. כשלקוח סוגר עסקה ומקבל שירות או מוצר ברמה גבוהה ובמחיר משתלם, קרוב לוודאי שהוא ימשיך לרכוש שירותים ומוצרים גם בעתיד. בנוסף, יש סבירות לא מבוטלת שהוא ימליץ על העסק למכרים, ובכך יגדיל עוד יותר את מאגר הלקוחות, ואת הרווחים של העסק.